ponedjeljak, 22. kolovoza 2011.

Fakultet sluzi sam sebi....

Za mene, osoba sa fakultetom (ili ti ga "akademski gradjanin"), osobno ne znaci apsolutno nista. Mislim da su fakulteti ( bar oni nasi) precjenjeni, te da omjer dobivenog i ulozenog nikako ne odgovara. Na gledao sam se doktora i inzinjera koji neznaju ni sta rade a kamo li nesto vise.
Danasnja mladez ide na fakultet zato sta u vecini slucajeva misli da ce s time izborit neko veliko radno mjesto, te da bez njega ne moze bit nista znacajno. Drugim rijecima, idu samo da drugi vide kako oni "znaju". To je problem jel ja kad sam isao na fakultet isao sam sa namjerom da saznam vise o bransi u kojoj sam tia bit. To je bia EPIC FAIL. Nista me nije motiviralo i navelo da cu bit bolji u necemu ako ga zavrsim, te je za mene bio samo gubljenje vrimena. To mnogi danas vide, i zbog toga se nova generacija akademskih gradjanja ne dozivljava kao da su napravili nesto posebno. Na faks covik ide samo radi sebe ovih dana, da dokaze sebi da moze, al i da moze rec nekome da nije glup jel kao "on ima visu skolu" ...da bas....
Isto tako svi idu na faks jel zele bit sefovi, zele bit  "the man", mislu da ce in bit sve lakse onda.... Nitko ne zeli bit sljaker i radit normalno svoj posao,i zaradjivat normalnu placu, nego svi zele onu poziciju visu od njegove... Sefova imamo dovoljno ljudi, ne mogu svi bit sefovi. Ljudi sa faksom traze vece pozicije, al takvih pozicija nema, i zbog toga se ovi moraju zadovoljit sa SSS pozicijama. A zasto bi poslodavci trosili za SSS poziciju vise, kad moze dovest nekoga sa SSS i napravit istu stvar, plus bit ekonomicniji, a i znat ce da nakon koju godinu neces zugat kako bi ti vise, jel SSS covik zna da je to i zadovoljan je time, dok VSS ce uvjek htjeti nesto vise....
Zato su akademski gradjani nezadovoljni. Njima nitko nije objanija ovo prije nego su krenuli na faks. Nitko im nije dao negativnu strnu toga,i sad se osjecaju prevareno i beskorisno... ja bi sito bija ljut kad bi bija na njihovom mjestu, jel tehnicki govoreci, oni su mladi i obrazovani a nitko ih ne zeli... Mozda kad bi vrijednost faksa bila veca mozda bi poslodavi izli za njima, al ovako, onaj tko je prosao faks zna sta je to i kolko na kraju vridis...
Vrijednost VSS-a  idalje otpada ljudi, i moramo bit svjesni toga...Situacija je takva kakva je... Oce li bit bolje za akademike? ... Vrime ce pokazat...aA do tada, opteretite svoju glavu necim drugim...

Nema komentara:

Objavi komentar