četvrtak, 18. kolovoza 2011.

Zato mrzim Smartphone

Svi ga imaju, postao je neka "need to have" roba. Moderni pametni mobiteli koji su puno bolji od obicnih, sa puno vise mogucnosti.
Sve izgleda super, al opet... JA IH NEVOLIM
Za mene su previse komplicirani, veliki i osjetljivi.
Komplicran nacin koristenja je zbog toga sta je sve na touchscreen-u. Prije svakog koristenja triba dobro razgibat zglobove na prstima. pusta povuci vamo, povuci tamo za mene je iritirajuc. ovo je mali minus koji kao sta sam rekao je vise iritirajuc nego stvarni problem.
Njihova velicina je jedan od vecih minusa. misim di su ona vrimena kad su mobiteli pokusavali biti sto manji? ovi su ogromni... cesto tribaju obe ruke za nesto radit ili pisat poruku. U djep mi ne stanu (nema dovoljno mista za to :-D ) a nosit ga u onim gejastim torbicama je ajme.
Osjetljivost... ne zelim ga nosit u onoj njegovoj futroli jel mi je to ultra gej. Ja volim da mi je u djepu. Sa njim moras bit super oprezan jel ako ga malo ogrebes po ekranu mozes odma u ducan po novi... nedaj boze da padne... Osjetljivi na prasinu bilo koje vrste.
Ne to nije za mene, al nazalost trziste je takvo danas da je tesko nac pravi obicni mobitela a da nisu oni od 200 kn.
Moj je osobno pocea stekat i morat cu ga uskoro minjat... Ne necu uzet neki sa touchscreen-om... Mislim da ce Blackbarry bit idealan... i nece bit velike prilagodbe jel mi tipkovnica dobro sidi na prstima.

Nema komentara:

Objavi komentar