četvrtak, 8. rujna 2011.

Imam osjecaj da se zene suzdrzavaju seksualno?

Svi znamo da zene uzivaju u sexsu! Svi znamo da i one o tome misle o tome dosta cesto. I svi znamo da zele bit zadovoljene!
WTF onda?
Moji slucaji u kojima zene zele bit zadovoljene je nekako blido, i nisan jos uspija dokucit zasto. Zadnjih 2-3 cure sa kojim sam se sexao jednostavno ne zele imat "happy ending!". Glupo zar ne? To san i ja rekao, no one jednostavno ne zele svrsit! U zadnjih nekoliko puta (sa razlicitim curama naravno) jednostavno bi ih dovea prid svrsavanje i taman kad ce eksplodirat kazu mi "Stani!" .... ????
Why? Mislim sta ima lose u tome da svrsis? .. Niti jedna mi nije dala konkretan odgovor dalje od "ma eto tako!" ili pak "ma ne zelim!"...
Ma ludo, kazen van... Ja jadan bidan sataren se da ih dovedem do vrhunca, ko mali rob san i radin ih svakakva cuda da bi oni meni jednostavno rekle "Stani!". Jjeba ti pas mamicu... za mene je onda ura vrimena sexsa jednostavno uzalud potroseno vrime.. To e kao da citas uber dobru knjigu ili gledas seriju i ne procitas/pogledas zadnje poglavlje/epizodu....
Pa nemojte mi to radit... Em je vama dobro em se ja osjecan dobro a i moj ego se obrnuto proporcionalno dize u odnosu na mog maloga medju nogama.. :-D
Stvarno LAME...
BTW. Koja je shema sa velikim "kitama"! Sve zene zele velikoga a kad im ga utras malo vise odma ih zaboli ili pak postane im neugodno... Sta bi bilo da iman svojih "sluzbeno muskih" 25 centi? Oci bi ti ispale.... Ne! Zene (bar one mladje) ne zele velike kite... One zele "normalne" i djelotvorne... E sad kad bi bar dopustile da budu maksimalno djelotvorni i dovedu ih u sedmo nebo  bilo bi idealno za sve...
Ovo su samo jedno od razloga zasto vlim iskusnu zenu koja se zeli i voli stvarno zabavit a ne neku wanabe fuficu koju boli svaki put kad njon ozbiljnije umetnem i koja ne zeli svrsit. BITCH

Nema komentara:

Objavi komentar