četvrtak, 5. siječnja 2012.

A svitu moj... di si krenija?

Ok,
na poslu san, i citan vijesti na internetu. Kao osoba kojoj se posao sastoji od toga da ili sidi i dosadjuje se kolko moze, ili je pak u nekakvoj strci di svih vata panika ako nesto ne radi ( IT zajebana bransa), mislim da su ovi internet portali jedna blago recena katastrofa.
Naravno pod favorite iman uz ostalo Net.hr, Index.hr, Slobodna dalmacija, Jutarnji, 24sata i kao zadnji i najnoviji DalmacijaNews,
i kad ih god prodjem vidim da danasnje novinarstvo u hrvatskoj je jedan pakao. Tko su ti novinari koji kuju um i razmisljanje ljudi u nasoj domovini? Imam osjecaj kao da su vecina tu da popunu neku kvotu koju im je dao urednik, tipa "ej ti mali aj tamo pisi o necemu nerelevantnom, i popuni ovu rupu!"
Osobno ne uzimam k srcu vijesti... Osoba sam koja uzme sirovu informaciju, naprimjer neki tamo u nekoj livoj zemlji ubija 30 ljudi. E sad umjesto da se misli ko di koga zasto i ostalo, ja primim vijest da su ljudi ubijeni i gotovo. Zasto? zato sto danasnji novinari postaju previse subjektivni, uplicu se u pricu. Pisu samo iz jednog kuta gledanja i ne zanima ih da li ima koji drugi kut. Ako oni mislu da su u pravu onda o tome napisu i drzu se toga. Ne istrazivaju, a kad i istrazuju onda to rade na podmukao i glupi nacin.
ahhh.. danas je neko nekoga auton udrija! Nasi novinari ce se raspisat o prebrzoj voznji, nekontroliranom ponasanju, i svemu najgorem o vozacu. Ako imamo srice mozda na kraju bude koja crtica o tome kako je pjesak pretrca na cestu bez gledanja. Nasi dragi vozaci bi tribali pratiti propise o ogranicenju brzine.. pa makar na nekoj ravnici pisalo max 30.
Eh da ja pratim takve propise ne bi mi tribalo 30 minuta do posla nego vise od 1. sata. Jedanput sam provao (zato i znam) i mogu reci da sam osim standardnih 20 ljudi koji pri pretjecanju zbunjeno i mrko gledali, imao cca 10 auta koji su svirali iza mene,  4 su pokazali prst (da bas taj) 2 rogove, 2 su kroz prozor vikali "budalo makni se sa ceste".
Eto kad ides po propisu onda si svinja i manijak... jedino je nelegalni nacin ispravni put.... DOBRODOSLI U HRVATSKU

Nema komentara:

Objavi komentar