ponedjeljak, 12. rujna 2011.

Zene me pocinju zvati cudnim? WTF?

U zadnje vrime, desavaju mi se neke stvari kakve stvarno ne razumin. Ugl. pokusajem bit malo bolja osoba. Stare stvari koje su me zivcirali pokusajen prebrodit, i sa svima kojima sam kolko tolko bija u los, pokusavam bit bolji. Iako neman nekih smrtnih neprijatelja ili ista slicno, pa mogu rec i da neman bas ljudi koji me javno nevole (i veoma san ponosan na sebe!), pokusajen ispravit i najsitnije nesuglasice sa ljudima. Eto jednostavno me uvatilo nesto i osjecam se dobro.
Problem je sta zene to nisu navikle od mene. Ja san za njih uvik bija "flegmast" i onako ladan, i nisan previse marija za ista... (Moze se rec da san jedno od onih mirnih ljudi koji "just dont give a crap").
U zadnje vrieme pokusajen zaboravit sve lose sta su rekle meni o meni i postavit se kao ad se nista nije dogodilo, cisto zato jel to ocu tako. Ispostavlja se da je zenama to nemoguce, i da sn samim time njima cudan. Jednostavno cudan! Neradim nista drugo osim sta se zabavljan kao svaki normalni prijatelj. Nema ni nekih emocija, ni sexa, ni icega osim ciste "normalnosti". 4 od 5 zena me nazvalo cudno, a i 3 su me pitale jesan li zaljubljen u njih? WTF? Po cemu? Zato jel san dobar? Jel pokusavam sirit svoje krugove?I zapele su...ooooo zapele... nije in jasno...  Zasto se nemoze bit dobar sa nekim iako su imali burnu proslost?  Nemam nista protiv musko zenskih prijateljstava. I imam mnogo zenskih prijateljica sa kojim nemam namjeru niti san ikad imao namjeru nesto vise. Jednostavno se ponasam sa njima kao sa muskim prijateljima.Zene to ne razume, jel nas koji mislim ovako je veoma malo, i one to nisu navikle. Mi samo glumimo nesto da in se uvalimo, i one se drze toga, i sve druge je samo gluma.
Zene nama ne daju sansu, a sa druge strane zele nesto od nas sta nije uobicajno... Sad vi to recite da to nije sebicno???
Pokusat cu izvuc iz njih po cemu san cudan u zadnje vrime. Iako znam da cu dobit standardnih "eto tako" i "ma tako mi se cini", necu odustat nego iden u kost!

Nema komentara:

Objavi komentar