četvrtak, 3. studenoga 2011.

Dan muškaraca.

Kao prvo tija bi cestitati svim muskarcima njihov dan. Gledajmo realno i cinjenice... Muskarci su pokretaci ovoga svijeta, i bez njih nebi bija ni upola interesantan. Mi smo ti zbog kojeg je svijet ovakav kakav je. Da nema nas mi bi bili u srednjem vijeku, ma koji srednji cak i antika...

Iako je ovo dan kao svaki drugi za vecinu muskaraca, te bar 75% ljudi i nezna da postoji ovakav dan, mene brine zasto?
Evo cili dan, pa jedva da san cuja rijec "muskarac", em na televiziji, em na radiu,pa i na netu... Zasto?
Kad je dan zena, onda je cila zbrka oko toga, price, aktivnosti, darovanja, sheme tipa "ako volite svoju zenu kupit ce te joj nesto"... bla bla bla... Al kad je dan muskaraca onda shhhhhhh... NULA
Muskarci su podcinjeni sta se ovoga tice...
Di je ljubav? Di je susur? Di su muske aktivnosti?

Meni nije niti jedna zena cestitala(pa ni one koje su brontulale na dan zena zasto ja njima nisan cestita). A musko drustvo me samo cudno pogledalo, i reklo "al je?".... Ja mislim da ni nisu znali da postoji njihov dan....

Eto tolko o ravnopravnosti spolova... Eto nam hvala za sve...

Koga briga za muskarca, glavno da je zena zadovoljna i sretna i da ima koristi od toga, no kad se triba malo pobrinuti o nama za nas dan, onda nema zene, nema djevojke...
Tako draga braco po hormonima, sitite se ovoga na dan zena. Sitite se kakve su one bile prema vama na danasnji dan... Pa kad pocnu brontulat, samo ih podsjetite na ovoaj dan i sta su one napravile danas vama...
Iskoristite psihicu prevlast nad situacojom...

Nema komentara:

Objavi komentar