četvrtak, 17. studenoga 2011.

O autima...

OK, ja sam korisnik automobila, cak mislim da neznam o njima onoliko kolko bi normalni muskarac tribao znati. Znam osnovne stvari i osnovna briga o njima, za sve ostalo sam blentav. Al opet, covik sam koji se razumije u tehnologiju i jednostavno nevidim sta se dogadja sa normalnim modernim autima za prosjecnog covjeka? Primjer:
Bogato opremljeno vozilo, na akciji... Ustedite 1000 eura. 2 zracna jastuka i radio Mp3 besplatno, isto i servo volan te ABS....

WTF!?

Ovo je tip reklama za auto koji se prikazuju i slusaju ovih dana. One kojih nije briga, i ne poslusa dobro sta nudu mozda nisu skuzili, no ja uvik umrem od smjeha kad cujem ovo.
Ovo sta nude autokuce je sramotno, a kad cujem i vidim da neke ove stvari i posebno naplacuju a uz istu rijec govore kako je auto moderno, onda jednostavno se zapitam tko su te budale sta vode marketing i prodaju.
MP3 radio, zracni jastuci (bar 2), servo volan, ABS, metalic boja, klima itd., je SRAMOTNO zvati u modernom autu dodatna oprema. Mozda prije 10 godina, al danas?
To triba imat svaka serijska proizvodnja, i uopce to ne napominjat, jel se sporazumjeva. Kakvo je to moderno i novo auto bez toga?
Danas bi pod dodatnu premu tribao spadati GPS sustav, prednji i bocni straznji jastuci za sva sjedala, pusti senzori, zastite i ostale stvari a ne klima i radio ... LOL...
To je kao da prodajem cilo racunalo tipu bez graficke kartice, ili pak zvucnika... moze bez toga al jeli to normalno moderno racunalo za normalnog korisnika?

U proslim potovima sam govorija o vozacima, ali i o danasnjim IN autima pa necu ovdje, al i dalje mi nie jasno zasto ljudi kupuju auta stara 15 godina kad za istu cijenu mogu kupiti auto staro 5 godina. Naravno ne mocno kao prvo no relativno uredu. pogotovo mladi, koji vole glumit face sa BMW-om. Meni se dogodilo da moran vozit tjedan dana( ako ne i vise) roditeljevu Mazdu CX-7 ( moj je bia napopravku) , i mogu rec da mi nikad u vozackom zivotu nije bilo neugodnije i sramotnije. Ljudi me gledaju ispod oka, i vjerojatno misle sta je i istina. "vidi ovog balavca sa tatinim autom sta se kurci!". Iskreno bilo mi je neugodno jel je istina, ja nebi nikad moga priustit nesto takvo( a i da mogu nebi, jel kao da vozin jebeni kamion na cesti, nikad SUV-a).Al ocito sam to samo ja.neki dan kraj mene je jedan "balavac" izlazio sa parkinga( neko starije onako tip kocka auto nisan sinja sta tocno) i onako djikanski zaslajfa sa autom i stao na semaforu di san prelazio ,onako ponosno je gledao jel ga itko sinja i onda kad je pogledao mene, samo sam rekao( onako okrenut prijatelju naglas) "hmmmm... nije lose, sa obzirom na masinu koja je jeftinija od moje kosilice za travu, i starija od vozaca!". Prijatelj me pogledao i umra od smijeha, a vozac je samo pogledao i poklopija se usima i lagano krenija na semafor.... i iskreno to je istina jel nova kosilica za travu kosta nekih 2000 eura, a za te pare mos kupit koje god oces auto iz proslog stoljeca.

Moj je moto za auto je, neka je normalno, mladje od mene i u rangu sa mojom osobnoscu i mogucnostima.

Nema komentara:

Objavi komentar