utorak, 17. siječnja 2012.

Zatvori sve vise kao hoteli...

Koja je shema sa modernim zatvorima?
Mislim WTF?
Sinjajte ovo:


Ovo je tip jednog modernog zatvora!
Slusam stalno kako je u zatvorima pre napuceno, kako je stanje ovako ili onako, i kako se radi na problemu.
Al koji problem? Sta nemaju televiziju u sobi? Sta se ne mogu kreati kako hoce? Sta ih spavaju po 3-4 u sobici?
Koga boli kurac za vase potrebe?
Ti ljudi nisu dosli u zatvor na odmor! Dosli su tamo sa razlogom. Napravili su veliko sranje i tribaju se pomirit sa time!
Osobno nisan nikad bija iza resetaka pa nemam iskustva iz prvog lica, no kolko cujem a i vidim, to i nije nesto strasno kako se prica. Sve je manje onim malih celijica sa pisoarom i krevetom. Pogotovo sta se tice malo imucnijih zlocinaca, primjer politicara, tajkuna, vojnih lica. Zasto netko tko je ukrao i pronevjerija milijune dolara ima sobu sa televizijom,radiom, negdje i i nternetom, dok oni sta je ukrao auto od 10K dolara, dobije sugavu celiju?
Sta je ovaj navikao na glamur pa da ne upadne u depru? Nikad mi nisu bili jasni ti paradoksi!
U danasnje vrime se cak lipse zivi u zatvoru nego u normalnom zivotu. To lagano postaje socialni objekt gdje dolaze oni koji ne mogu zivjeti u realnosti.
Di su nestale radne akcije zatvorenika? Dobro oni imaju neke aktivnosti, al zasto ih ne iskoristit za javno dobro?
Sta boju se ljudi da to nebi bilo moderno robstvo? Daj im da rade nesto konkretno a ne gluposti. Zasto bi ja iz svog djepa davao za njih? Zatvori se financiraju iz proracuna kolko sam ja upucen( ispravite me ako grijesim) a proracun se puni iz djepa gradjana. zasto mi mi placali one koji su napravili neko zlo?
Ja cu rado nac zatvorenicima berbu maslina u dalmaciji ili necega drugoga koje normalni gradjanin nece da radi!
Vlasnik moze platiti 50 kn zatvoreniku i 50 kn dat u proracun i ispast ce upola jeftinije od normalne 200 kn dan cijene a i svi ce bit zadovoljni. Vlasnik sta je usparao, drzava sta se naplatila i zatvorenik sta je radija na friskom zraku. Onaj koji nece, vrati ga u celiju 2*2 i nek se misli tamo!









Nema komentara:

Objavi komentar