četvrtak, 26. siječnja 2012.

Drustvene stranice unistile drustvo..

MySpace,Twitter,Facebook su samo vrh piramide koji su ljudi prihvatili kao dio modernog drustva.

Sta se dogodilo? U tako malo vrimena,ljudi su se prominili, mozda je cak bolja rijec prilagodili. I ja osobno nemam nista protiv toga no stvar je u tome sta se prilagodbom toga,unistilo ono prije.
Facebook jednostavno nije upgrade-aou nase zivote i socijalnu komunikaciju, nego ju je izmjenio.
A krenulo je tako dobro... Sicam se kad ssam pristupio neke 2004 kada su rijetki tu zalazili, i kada je to bila samo jos jedna virtualna okolina,ne drugacija od drugih. i tada je bilo drugacije, ulazilo se cisto eto da se vidi jel me tko trazija, ili da se izgubi vrime na nekoj igrici. Danas je to postao standardni dio svakog mladog zivota.

Ideju za temu su mi dala dva prijatelja. Sta se dogodilo? Mnogi ce pripoznat svoje bliznje u ovome! Prije su to bili momci koji su bili "cool". Kojima je virtualni svijet bio za papke ili ti ga nerd-ove. Sicam se dana kad su mi se smijali sta radim tolko na internetu! Za njih san bio jos jedan kompjuteras koji nema zivota.
neki dan pijemo kavu u kaficu (kava je samo sinonim za pivu!), i vidim ja da oba stalno gledaju po mobitelu nesto, i nakon nekog vrimena mi dopizdilo, i pitam ih :
-" Pa nabijem vas i te cure, ostavite se poruka, i pricaj te mi nesto pametnoga!".....
-"Ma ne pisem evo me na facebook-u", a drugi
-"Evo gledam jel mi itko like-a status!"...
WTF!
-"KOJI VAN JE KURAC!"

Uvatin ja mobitel i udjem i vidim, njih dvojica, se dopisuju na jednom zidu!
-"EEEEEEEJ pa tu ste jedan kraj drugoga!?"
-"Ala tebe, pa samo se zajebajemo sa ljudima"
-Boli me kita,to radite kad dodjete doma, a ne usri jebenog kafica"
-"Ma evo samo da se javin ovoj dobroj zenskoj, triba bi je uvatit!"
-" Da bas si super, posalji njon poruku na face, svatit ce te ozbiljno"
-...

I to nije samo to... Nova godina:
(ja)- "Sretna nova godina ( ispruzena ruka, spreman na jedan kiss)"
(ona)- "eeee evo cekaj nek update-am status na facebook-u!"
(ja)- FACEPALM ( okretaj i bizi)
(ona nakon 5 minuta)- "Di si pobiga,daj da ti cestitam!"
(ja)- "Posalji mi poruku na zid!( casica-guc-tupi pogled-okretaj-by by)

Jednostavno nemozes virovat, od super uber cool ljudi, kojima je virtualni svijet bija samo za papke, pretvorili su se svi u najvece virtualne imbecile, dostojne usporedjivanju sa najvecim ovisnicima.
I gledam, i jednostavno nemos ne primjetit ljude po ulici, u kaficima, restoranima, u jebenim klubovima kako su nagnuti nad mobitelom,a bijelo-plava svijetlost im tuce u lice.
Dogodila se cista suprotnost od onoga cemu sluzi, i od ljudi kojima je biti na racunalu bila bauk, sada su postali gori od onih kojima je internet i komunikacije zivot.



Nema komentara:

Objavi komentar