nedjelja, 9. rujna 2012.

Turisti i fotoaparat

I hodas ulicom onako briga te za ista, uzivas u suncu, kad dodje ti neki mali Japanac, i kaze( U prijevodu naravno):"Oprostite, mozete li nas slikati?"
OK, nije problem, to je cak lipo da stranac misli kako si bezopasan i kako im neces ukrasti fotoaparat.
Al stvar koja me iritira tolko jako da mi se smeksa stolica jest kad kaze(u prijevodu):"Samo stisnite ovaj botun ovdje!"
...JEBEN TI MATER
Svaki jebeni put, al bas svaki...
21. stoljece je, globalizacija,internet, gadgeti svugdje oko nas...Jel ja izgledam kao da mi je 80 godina? Jel ja izgledan kao dite od 8, jel ja izgledan kao retardirana osoba koja nezna ili nije nikad koristila fotoaparat?

NE PEDERCINO!!!!
ZNAM KAKO SE KORISTI JEBENI FOTOAPARAT!!!!

Zasto to svako mora rec kad daje nekome fotoaparat? Al nisu to samo Japanci, to su svi ljudi. Jedanput kada primjetis to jednostavno ti ne izlazi iz glave i stalno te kopka.
Znam da je ostalo iz vrimena kada ljudi nisu znali kako ni sta, ali sada je moderno doba i svi su upoznati sa botunom koji magicno napravi sliku....

Kolko god mi povise godi sta izgledam simpaticno i bezopasno, tolko se uvrijedim kad mi kaze kako da ih slikam. Reka bi covik da san idiot....

Fotoaparat vise nije high-tech oprema kojim samo vi znate upravljat.Zapamtite to sljedeci put dajete netkome da vas slika. Ljudi nisu glupi, znaju di je botun...

Nema komentara:

Objavi komentar