četvrtak, 27. prosinca 2012.

99942 Apophis

Da li itkoga osim mene zabrinjava cinjenica da ima jedan asteroid koji prolazi veoma blizu zemlje?
Nebi me bilo briga da je to za nekih 500 godina ili dalje, al ovo ce se dogodit za nekih 17 godina..

17 GODINA LJUDI... Pa do tada cu jos kolko tolko bit seksualno mocan... ja ne zelim umrijeti dok jos mogu jebat... NIJE HUMANO KAZEM VAM
Znanstvenici ne davaju imena "uništavač"(grčko ime za egipatskog boga Apopa) bas bilo kojem kometu?!

2004. je ustanovljeno da ce putanja dovesti ovog asteroida veoma blisko zemlji.Vjerojatnost udara u zemlju je 1:39 ili ti ga 2.7% i to 13.42029. sta da stvar bude gora spada na PETAK... Da Petak 13. Ironija?

Dobio je razinu 4 po Torinskoj ljestvici (http://hr.wikipedia.org/wiki/Torinska_ljestvica) sta nije bas lijepo. Iako je spusteno na 0, lipo su se najezili nasi astronomi. I ja mislim da je bilo sa razlogom.

Ovo nije kamencic, ovo je 300 metara veliko i 27 milijuna tona teska kamena bomba koja ce nas proc za 35 000 kilometara? Znate koliko je mjesec daleko? Ja cu vam rec: 384 400 kilometara...
Znate kolko je to blizu? I to cu vam pokazat... OVOLIKO:

I uz to ovaj kamencic moze pri udaru imat snagu od 800 megatona. Tako da bi se lipo mogli zatrest.

Toliko je blizu da ce se moc vidjet golim okom kako prolazi. Tako da pripremite kokice, pivu i dobru zensku i nadajte se da nece skrenit sa putanje.Jel ako skrene nema nista lipse nego umrijet sa osmjehom na licu.:-D

Nema komentara:

Objavi komentar