četvrtak, 21. studenoga 2013.

Lito vs. Zima

heh... znam da ce mnogi lagano na to odgovorit u stilu: "Psss, kako to mos uopce usporedjivat ladnu zimu i super toplo i ugodno lito!"
E pa zao mi e ja sam neodlucan.
Lito je mozda sunacnije, cure su u malim krpicama, piju se kokteli na hektolitre, a tu su i beach partiji.
Al opet tu e zima, snig, boranje, svjeze setnje, dobra spiza...
Osobno vise naginjem na zimu, jel mi je nekako smirenija al pak zabavna. Svi ocekuju od lita "nesto", pa i ja.Svake godine kujem planove kako se dobro zabavit na lito. I moram rec da ti planovi uvik propadnu( bar vecina). Za zimu pak nema planova,nego se ide spontano.
Godisnji odmor liti se sastoji od lezanja na suncu,vatanja boje, i kako kojim partijanjem.
Zimi otidjem sam u neku planinu sa svojim bordom i spustam se po cile dane na stazi i uzivam. Ne bojim se past,dapace uzivam (ako nema leda,onda zna bit gadno).Za to je zasluzna moja sportska strana koja je uvjek prevladala nad onoj informaticarskoj /lezackoj . A jos iza bordanja otic na topli grah sa kobasicama je vrh.
Mozda da se ne trudim, mozda bi mi lito bilo zabavnije.

Nema komentara:

Objavi komentar