srijeda, 13. studenoga 2013.

Referendum u Hrvatskoj Vol.2

Referendum "U ime obitelji" je top tema hrvatskih kvazi portala.
Koja je shema? Imaju li ovi pravo ili nemaju. Mene osobno boli neka stvar, ali kad bi morao birati onda bi podrzao inicijativu.
Potpisao sam kad se trazilo ali nisam potpisao zbog toga sta mi homoseksualci nisu dragi nego radi samog referenduma.
Mozda se ne sicate ali ja se itekako sjecam kada su sve novine i portali brujali o tome kako je nemoguce traziti referendum zbog zakona u Hrvatskoj. 400 000 ljudi  u 15 dana je bilo u to vrijeme nemoguce skupiti. Svi su govorili i pisali kako je zakon takav da ne omogucuje volju vecine naroda.
I imali su pravo.

Onda je dosao ovaj referendum i odjedanput imamo problem jel ljudi ce glasat za nesto sta nebi tribalo. I triba zaostrit taj zakon i ne dati da se ljudi igraju Ustavom jel su puno gluplji od sabornih zastupnika(tako ispada)
asti misa... sta se dogodilo?
pocele su akcije protiv referenduma. Pa i sami GONG smatra da to sta se radi nevalja.
Izvukao sam neke recenice GONG-a koji je govorio o referendumu  u Dubrovniku koji se odnosio na golf igraliste:
"GONG je pozvao građanke i građane Dubrovnika da izađu na referendum koji se u nedjelju održava o gradnji golf terena s pripadujućim turističkim sadržajem. Iz GONG-a ističu kako bi građani iskazivanjem svog mišljenja o referendumskom pitanju ujedno pokazali da je vrijeme da institucije vlasti počnu slušati svoje građane ne samo u Dubrovniku, nego i u cijeloj Hrvatskoj."

GONG-u odjedanput smeta ovaj dio  ...vrijeme da institucije vlasti počnu slušati svoje građane ne samo u Dubrovniku, nego i u cijeloj Hrvatskoj"
Sta je najsmijesnije u opisu GONG-a(sa njihove web stranice) prva recenica kaze:
GONG je organizacija civilnog društva građana utemeljena 1997. radi poticanja građana na aktivnije sudjelovanje u političkim procesima.
hahahaha
Pa evo dragi GONG, ljudi su izabrali,vlada slusa, demokracija je prevladala.Dobro dosli u 21. jebeno stoljece.

Inicijativa je skupila preko 700 000 potpisa. Ti ljudi zele neku promjenu. Di je problem?
Ako je problem onda ce se Ustav nakon nekog vremena promjeniti i kada LGBT zajednice skupe 400K ljudi onda ce se opet na referendum i izglasat ce se za brak istospolnih parova.
Zasto se u ovoj drzavi neda ljudima da odredjuju kakvu drzavu zele? Ovo je demokratsko drustvo? Demokratska drzava. Vecina vlada uz to da se manjinske skupine trebaju stititi i stititi njihova ljudska prava koja se zasnivaju na pravima prirode te modificirana za civilizirani ljuski rod.
Nama ovdje smeta zabranjivanje diskriminacije koje spadaju u jedno od prava.Pa ce mo malo o tome.

Treba zastititi manjinu, trebamo imati slobodu izrazavanja i slobodu govora? Sve to pada u vodu po nekima, ali ja kazem kad je to drzalo vodu i sto se uopce mjenja?

Manjina LGBT triba biti zasticena? Pa po meni su zasticeni, imaju svako pravo kao i obican heteroseksualac.
Sve osim braka? Ali ni to nije tocno jel homoseksulacas se slobodno moze udati ili ozeniti osobom drugog spola. Znaci imaju ista prava kao i ja. Problem je taj sta oni zele nesto drugo. Ali to drugo se jednostavno ne moze. Putnicki brod se ne moze nazvati Teretnim brodom iako mogu prevoziti teret u nekom omjeru.
BMW se ne moze nazvati Mercedesom iako su oboje automobili iste kategorije.
Pudlica se ne moze zvati Labradorom iako su ista vrsta. Jednostavno mora postojati nekakva razdvojenost.
Homoseksulaci u sustini ne traze da se omoguci da se vole jel i to mogu. Mogu se jebat, ljubit, seksat, mazit i pazit. Di je problem? Problem je sto ne mogu staviti ime na papir da to prodje nekakvu formalnu administraciju. ne mogu dobiti papir? Ponasaju se kao Facebook ludache koje moraju slikat onu bocu Viskija koje su kupile da svi vide da one piju. Nije im dovoljdo da mogu pit nego zele da svi vide da piju.
To je generalno problem? Strah od ostatka populacije koja misli da nisu dovoljno dobri. pa eto moraju se slikati da pokazu da su sve to i vise.

Sloboda izrazavanja?
Ja kao muskarac imam potrebu se slobodno izraziti. Zasto meni moja sloboda ne dopusta da nosim kratke hlace na posao? Zasto ne mogu nostiti kupace na posao? gacice u crkvu? Pa kvragu ako se ocu skinit gol i hodat Splitskom Rivom onda je to moja stvar? Zasto nemogu? Jeli to nepristojno? Po kome je nepristojno? Ometam druge? Ne ometam, neka me ne gledaju? Di je problem? Zasto muska djeca ne mogu nostii kratke hlace u skolu a zenske mogu? Totalna diskiminacija? Jeli ikoga briga? NIJE
To je jednostavno tako. Zivimo, idemo u skolu, nosimo odjecu koja se navodno mora nostiti i umrit ce mo u odjelu. Zivot ide. Ne pravim se pametan
Da li sam diskrimiran? jesam? da li cu tuziti skolu,poslodavca i crvu radi povrede ljudskih prava i traziti da me netko podupre?

N.E.








Nema komentara:

Objavi komentar