utorak, 18. ožujka 2014.

Ultra Beach party

Hrvatska je dobila koncesiju na 5 godina za jedno od najveceg (ako ne i najveceg) festivala elektronske glazbe. Ne samo to, nego je i uz to dobila nesto sta se nigdje drugdje ne radi, a to je beach party. Amo to zamisliti ovako, Microsoft radi urede u Hrvatskoj i zaposljava radinike a uz to i radi na novom operativnom sustavu ovdje u Hrvatskoj.
Slicna je situacija sa ultrom. No kako nista u Hrvatskoj ne moze proci bez problema tako ne moze ni ovo.Za naseg domaceg gosta to je ispod casti jer oni ne vide to kao nesto dobro. Hrvatska nije Ibiza, Miami ili neko trece paty mjesto. Niti se zajednica trudi da to bude, niti ima ljude koji ce to podrzati. Hrvatska ima tri stvari: More i ljepotu povijest. .
Radi toga je cijene, radi toga ljudi dolaze. No eto Hrvatska se nasla u nekoj drugoj situaciji. Split je na 2-3 sugava dana posao centar svijetske zabave. 2-3 dana... ne mjesec dana, ne cijela godina, nego 2-3 jebena dana. Eto problema. Ali ajde, Split je grad koji ima dobru "turisticku infrastrukturu" pa ima smisla, ali sto napraviti za beach party koji traje jedan jebeni dan i na dan doslovno mislim dan jer je zabava gotova u ponoc. .
Imali smo prosle godine Hvar ove godine spominjao se Bol al jebote nemojte to dovodit ovdje kazu domaci ljudi: "Pa to puno droge", "balavurdija bez novaca", "sporkaje se", "pije se", "spavaju na plazi", "kako ce mo sutra kad nam dodju regularni gosti na plazu okupat se"..."jaooo nama bizi od toga".. sve su ovo rijeci domacih ljudi. Unistit ce nam prirodnu ljepotu ,obiteljski turizam ce se unistiti. jao... Pa ljudi moji, ako vam jedna manifestacija moze ubiti po nekima i stoljetnu turisticku reputaciju onda bi se turisticka zajednica trebala zapitat. .
Stvar je jednostavna, i tocno pokazuje razvijenost naseg turizma. Visimo o nekakvim uskim granama i strah nas je uopce pogledati drugu granu a kamo li skociti na nju. Nasa najdragocijenija mjesta nisu u stanju odrzati event od jedva pola dana trajanja. Stvar je jednostavna, ne trazi se nikoga da se mjesta okrenu drugoj vrsti turizma nego samo da odrze event. Ozbiljni event sa ozbiljnim organizatorom. Ne samo to, nego organizator sam placa ciscenje, organizira prijevoz, troskovi vatrogasaca, hitne pomoci, policije te oijelokupnog osiguranja. A da se ne govori o pologu koji su spremni ostaviti. kako takvo nesto moze biti negativno za okolis i reputaciju. Turisticke zajednice su smjesne... .
.
Necete postati party mjesto ako odrzite nekaakv party na plazi. Pa pogledajte Ultra 2013 na Hvaru. Odrzan je event u tom mjestu, prikazano je nekoliko kavlitetnih snimaka ljepota, kako je itko mogao pomisliti gledajuci taj video da se tu tulumari cijelu sezonu? Prirodna ljepota ce ostati ljudi ce otici, bit ce boca, bit ce smeca, plaza ce biti nikakva al postovani ugostitelji, svaku sobu iz koje gost ode, triba ocistiti. Kako mogu ljudi biti tako kratkovidni. .
Moji ugostitelji, koliko god vi mislili da su to pijani balavci, pogledajte cijenu karte za Ultra Hvar 0213. Balavci bez para nisu bili tu. To su svi mladi ljudi koji su potrosili vise para za doc na taj dogadjaj nego sta prosjecni hrvat zaradi u dva mjeseca. Balavci bez para nemaju karata za inter-kontinetalni let, a pogotovo ako se ide na 2-3 dana. Balavci bez para ne piju koktele od 100 kn po komadu. Pa eto amo bit ekstremni i rec da se balavci bez para ne drogiraju. Nisu to dragi moji balavci bez para nego mladi ljudi zeljni zabave. Ljudi koji ce potrositi preko 1000 eura da budu na tom mjestu u tom trenutku., i koji ce se potruditi da im to mjesto u tom trenutku ostane u dobrom sjecanju i radi toga ne zale sa parama. Sve se svodi na to da mi to iskoristimo, kao sto rekoh ne trazi se od tih mjesta da mjenjaju osnovni koncept i plan nego da samo odrze nekakav dogadjaj jedan dan.... .
Pozivam mjesta da razmisle o tome i da dignu glavu, jer za koju godinu necete imati priliku za to i nitko vas nece traziti.

Nema komentara:

Objavi komentar