srijeda, 6. kolovoza 2014.

Staro razmisljanje o visokom obrazovanju

Neki dan sam upao u jednu argumentalnu raspravu sa dva covika. Jedan je jos u radnom odnosu a drugi je u mirovini.
Rasprava je bila o obrazovanju. Oooh to obrazovanje...
Na neki suludi nacin su me nagovarali da upisem fakultet i da ne cekam sa time jer kasnije necu moc u smislu, kako mi godine budu isle, tako ce mi biti i teze???
Onda nakon toga govore kako i stup moze to zavrsiti?
Kako onda ja necu moc kasnije, ako to moze bilo tko sa iti malo truda proci?

Rasprava se rasirila na to da necu nikad biti sef bez tog papira.
Naravno nakon toga su se zasrali tako da su poceli usporedjivat svoje sefove sa tim papirom i kako neznaju zavidat vidu a kamo li ista drugo?
Islo je dalje na to kako se "akademski gradjani" drze jedan za drugoga i kako sam ja za njih niza klasa, i kako nikad necu biti shvacen ozbiljno od njih jer oni ocito ne primaju informacije od nize klase kao ja...

Pitao sam ih  hipotetsko pitanje tipa: "A da ste vi nekakav covjek sa svojim poslom, bi li vi prije primili nekoga sa papirom ili nekoga sa iskustvom u poslu?" Naravno nisam dobio suvisli odgovor jer su se poceli izmotavat kako bi oni prije sa iskustvom i gotovog radnika nego sa papirom, ali da to nije vazno, jer papir znaci. Na moju iznenadjenost su opet okrenili kako to vridi...
Onda su malo odahnuli od mene jer su vidili da sam tvrd orah koji koristi logiku an ne cisto "to je tako jer mora bit tako", pa su se okrenili o nekome kojem ovaj pomaze da zavrsi fakultet jer bez njega ocito momak nema volje za to. Ali ga ovi guraju jer ce mu to sigurno trebati kasnije...
Naravno vratili su se meni i govorili kako ce taj momak kasnije biti meni sef jer on ima papir visoko brazovanog covika a ja nemam. Naravno, opet sam ih pitao da li je to uredu na netko koga je tribalo gurat i tuc nogon naprid na kraju zavrsi nesto i na osnovu paira bude meni sef koji je u tom nekom poslu kao on u skoli * 2?  "aaaa... nerazumis ti to, nije to tako...brrrr...zzzz...siganl slab!!"

Jebala vas ta stara skola...

Ukratko, sustav je takav da svi zele biti visoko obrazovani ali da taj papir ne dokazuje da si visoko obrazovan!? Sustav koji je trazi da imas nekakvu vecu skolu koja ti dokazuje nesto a ustvari ti ne dokazuje nista jer tu skolu mogu zavrsiti ljudi koji za to i nisu.

Moja sugesitja je da ne uzimate zdravo za gotovo ljude koji su ocito iz drugog sustava u kojem je papir ustvari i dokazivao nesto. Te da kao ljudi iz ovoga vrimena se ponasate kao iz ovog vremena. A to znaci da papir ne znaci nista narucito ako vi kao covjek niste spremni dokazat ono sta na njemu pise. A to nije samo da ste slusali nesto 3,4,5 godina, nego i da znate sta ste slusali. Bez toga ste samo neki visoko obrazovani covjek koji nezna ni kacavidu draz u ruci.



Nema komentara:

Objavi komentar