utorak, 18. studenoga 2014.

Nova vrsta sale za pireve

Neki dan sam bio na piru, pala mi je jebeno dobra, ali isto tako luda ideja koju sam morao zapisati.
Da se razumimo nisam bio pijan niti na nikakvim supstancama.

Znate li onaj dio pira kada se svati skupe i idu u crkvu. eeee..
Sada znate kad u samu crkvu udju najbliza rodbina, bakice i sami mladenci a ostatak se razbizi po kaficima i ceka da ne zavrsu i magicno se svi skupe na zavrsetku?

U tom trenutku mi je pala, genijalno luda ali isto tako prakticna zamisao.
CRKVA SA SALOM ZA PIREVE.

booooom....
nemojte me zasipati sa parama...

Razmislite i recite da to ne bi bilo najprakticnija stvar za pireve.
Mogla bi posluzit i za okupljanje prije pira, cime ste ustedjeli na pusta sranja sta morate raditi doma,
ili pak cilu  tlaku ako zivite u stanu.
Kada je vrijeme za pir samo mladi i oni zeljni malo blagoslova odu u crkvu, obave sta tribaju i vrate se...
A oni koji su sami od sebe bezgresni oni ostanu u sali umjesto da bjeze po kaficima.
Koliko voznje i vremena bi se ustedilo,
troskova organizacije doma za oboje...jaooo

Morat cu poslat Papi mail da pocne radit malo liberalnije crkve.






Nema komentara:

Objavi komentar